Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember, 2012

Gambar Nik Maihan, pengacara sukan paling cantik di Malaysia

Gambar Nik Maihan, pengacara sukan paling cantik di Malaysia - Nik Maihan Nik Mohamad ialah seorang personaliti dan penyampai berita sukan bagi saluran TV3 yang dianggap pengacara sukan paling cantik di Malaysia mengalahkan beberapa pengacara sukan lain yang tidak kurang cantiknya.

Sememangnya kecantikan yang dimiliki Nik Maihan sangat natural dan bukan kerana make-up semata-mata. Jangan lepaskan peluang korang untuk menonton berita sukan di TV3. Pastinya Nik Maihan akan berada di sana untuk mengulas tentang perkembangan sukan di serata Malaysia.






Gambar terkini Feeya Iskandar yang cantik menawan

Gambar terkini Feeya Iskandar yang cantik menawan - Nampaknya, Feeya Iskandar, penyampai radio separuh masa di Sinar FM semakin cantik dan menawan. Apakah rahsia kecantikannya? Dah kahwin ke belum ini? Senyuman dan sikap sosial yang dimiliki Feeya menjadikan dia semakin disenangi oleh orang ramai.

Semalam (30 Disember 2012), Utusan Malaysia melaporkan bahawa Feeya telah diganggu oleh seorang lelaki misteri. Menurut Feeya, "lelaki misteri terbabit akan mengetuk pintu rumah saya sambil memanggil nama saya, bila saya keluar adalah dia tinggal sepucuk surat yang berbau lucah." 

Lelaki macam ini mesti tegila-gilakan Feeya. Siapa tak cair dan tertarik dengan kecantikan dan penampilan Feeya yang bersahaja.









Gambar Neelofa yang buat aku muak nak tengok (5 Photo)

Beberapa gambar Neelofa yang buat aku muak nak tengok. Akhirnya aku dah mula meluat tengok muka cantik dan menawan Neelofa.







Gambar majlis resepsi pernikahan Apek dan Leuniey

Gambar majlis resepsi pernikahan Apek dan Leuniey. Majlis resepsi pernikahan Apek dan Leuniey telah berlangsung dengan meriahnya semalam di Hotel Renaissance, Kota Bharu, Kelantan dengan dihadiri ahli keluarga, rakan-rakan dan para peminatnya. Dalam majlis resepsi pernikahan pertama semalam, Apek dan Leuniey dilihat begitu cantik dan menawan ketika memakai busana songket rekaan eksklusif pereka terkenal Ezuwan Ismail. Diucapkan tahniah kepada kedua-dua mereka, semoga hubungan suami isteri mereka yang bermula pada 28 Disember 2012 yang lepas akan berkekalan hingga ke akhir hayat. - ROTIKAYA

















Gambar Farid Kamil dan Diana Danielle berbulan madu di Sydney

Gambar Farid Kamil dan Diana Danielle berbulan madu di Sydney baru-baru ini. Eloklah tu sebab dapat juga menghilangkan stress yang mereka alami hanya disebabkan kontroversi pemakaian ala-ala tentera ketika resepsi majlis pernikahan mereka bulan lepas. Kesian kat dorang dua ini. - Beautifulnara








Gambar majlis pernikahan Apek dan Leuniey 28 Disember 2012 (14 Photo)

Gambar majlis pernikahan Apek dan Leuniey 28 Disember 2012. Sekitar jam 10.30 pagi tadi, majlis pernikahan Apek dan Leuniey telah berlangsung dengan meriahnya di kediaman keluarga pengantin perempuan di Pasir Pekan, Tumpat Kelantan. Kedua-dua mempelai kelihatan begitu cantik dan menawan.


Pasangan ini telah diijabkabulkan oleh Imam Tua Mukim Pasir Pekan, Ustaz Ab Ghani Ab Talib dengan mas kahwin & wang hantaran berjumlah RM19,000. Diucapkan tahniah kepada Apek dan Leuniey kerana telah sah menjadi suami isteri. Semoga hubungan mereka akan berkekalan hingga ke akhir hayat.