Searching...
20.50 4

Terkangkang


Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A   : Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A   : Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B   : Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A   : Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang....

4 Komen:

  1. tu laa.a..kekadang kalau sakit sikit2 x payah jumpa doktor pun.. doktor ni banyak sangat teorinya, kekadang tersilap plak.. haru la..

    BalasHapus
  2. hahhahaha... doktor pon manusia biasa...

    BalasHapus