Babi terbesar di dunia ..

Untuk entri kali ini , c-k-k nak kongsi pasal babi hutan yang paling besar di dunia. Korang pernah tengok tak rupa bentuk babi hutan yang sebenar ?? kat sini c-k-k dah upload kan beberapa gambar berkaitan babi hutan terbesar itu. Mungkin dengan adanya gambar babi hutan terbesar ini , korang boleh melihat dengan lebih jelas rupa bentuk babi hutan sebenar ...

--- sedikit maklumat tentang babi hutan ini ----
 

" babi hutan ini diberi nama Babizilla. Beratnya mencecah 473 kg dengan panjang sehingga 3m. Ianya ditemui oleh Jamison Stone , seorang anak berusia 11 tahun di Alabama, Amerika Syaikat, ketika sedang berburu dengan ayahnya dan beberapa rakan lain. Babi itu telah dikejar selama 3 jam sebelum ditembak beberapa kali oleh Jamison."





Sumber : Oguriy.blogspot.com

6 ulasan:

  1. mak aihhhhhhhhh
    besar gilaaaa
    ini kalau dia kejar mau nangis nih
    hahahah

    BalasPadam
  2. Subhanallah..
    Besarnya khinzir ni..
    Dia mkn ape agaknya..

    BalasPadam
  3. Tak payahlah nak tipu,di swk,bapa dan pak cik saya memburu babi sampai 800kg,tak adapun besar spt kat dlm gambar tu.eleh penipu beno.

    BalasPadam